Verbetertraject kwaliteit van de zorg- en dienstverlening


Het afgelopen jaar heeft UZOZ hard gewerkt aan een verbetertraject om de kwaliteit van de zorg- en dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.


Vol gepaste trots kunnen wij mededelen dat dit verbetertraject succesvol is afgerond.


Verbeteringen welke in onze organisatie zijn doorgevoerd zijn:

  1. de kwaliteit van zorg is verbeterd zowel op management- als uitvoerend niveau.

  2. er is een managementteam aangesteld. In dit managementteam zijn diverse disciplines vertegenwoordigd, waaronder o.a. een GZ-psycholoog en een organisatiekundige.

  3. op uitvoerend niveau hebben wij diverse werkprocessen veranderd en verbetert.

  4. daarnaast is er bij instroom van nieuwe medewerkers op sleutelposities bewust gekozen voor medewerkers met bewezen ervaring en kennis in ons vakgebied. Zodat wij nog beter kunnen inspelen op de hulpvraag van de cliënt en ketenpartners.

  5. vernieuwde huisstijl, logo en website.

 

De punten hierboven zijn slechts een korte weergave van de doorgevoerde veranderingen, maar zijn bedoeld om u een indruk te geven.

Als UZOZ zijn wij ingericht voor de toekomst en willen wij graag met u in gesprek gaan over de mogelijkheden die wij u in 2022 en de aankomende jaren mogen en kunnen bieden.